麵債幾時還

因為一個杯麵,令我每次見到代碼表妹都有點尷尬

大約五年級,一個飢餓的晚上,我吃了她的合味道冬菇雞肉味杯麵

兒時的你追我逐,同樣令人尷尬,不知她在看本篇的時候,是否在想:「真係好死後悔」

留言

  1. 阿女對此事毫無印象,你地四個都係我仔女,只是無時間不能兼顧而已,生性啦,阿仔.

    回覆刪除
  2. 代碼是我?
    對杯麵事件可是毫無印象。

    回覆刪除
  3. 就係你。
    搞到次次都好似見到羅網咁

    回覆刪除
  4. 煩開熱貓奴.
    唔明呀,阿女似羅莽?真係醜得咁交關?

    回覆刪除
  5. 曾經係升降機撞過羅網,o個次佢兩個真係驚心動魂

    回覆刪除
  6. 你夠我個次驚心動魄?有人禁鐘,一開門見到羅莽,仲以為玩偷拍,問佢搵邊家,一聲不响頭也不回便走了.

    回覆刪除

發佈留言

沒帳戶請選擇「Name/URL」或「Anonymous」,不需為留言而註冊